پشتیبانی
  • ورود
نگار خبر
Advertisement Banner
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
HealthNews
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

نگارخبر توسط نگارخبر
20 اردیبهشت 1402
در فرهنگی و هنر
0
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

به گزارش خبری نگار خبر به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

برچسب ها: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

گفتگو در مورد این post

پیشنهادی

ما با یک سونامی خاموش در بازار کار مواجهیم!

ما با یک سونامی خاموش در بازار کار مواجهیم!

قبل 3 سال
تاثیرات فیلترینگ بر صنعت بیمه

تاثیرات فیلترینگ بر صنعت بیمه

قبل 3 سال

از دست ندهید!

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

19 آبان 1404
نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت گردشگری

نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت گردشگری

18 آبان 1404
تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران

10 آبان 1404
شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

7 آبان 1404
نگار خبر

پایگاه خبری نگار همواره در تلاش بود تا بهترین مطالب رایج خبری را برای کابران خود در ایران و خارج از ایران تهیه نمایید!

دنبال کنید:

پیشنهادی

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

19 آبان 1404
نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت گردشگری

نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت گردشگری

18 آبان 1404

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • طبیعت و گردشگری
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنر
  • ورزشی
  • ویژه
  • درباره ما
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!