پشتیبانی
  • ورود
نگار خبر
Advertisement Banner
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
HealthNews
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

نگارخبر توسط نگارخبر
17 اسفند 1402
در ویژه
چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

یکی از شگردهای رسانه ها برای فریب مردم ، استفاده از شگرد خطای ادراکی است. در روزنامه های هم میهن، جمله و ستاره صبح بر خلاف سایر روزنامه های امروز که بیشتر به موضوع انتخابات پرداخته بودند، به موضوعاتی چون: فضای سرد زمستان، رابطه معنادار فقر و بی سوادی و همچنین اضطراب گرانی مرغ و تخم مرغ اشاره شده است!

به گزارش نگارخبر به نقل از بولتن نیوز، در اینکه رسانه ها باید مشکلات مردم را بیان کنند شکی نیست ، اما به راستی چرا در این ایام این رسانه ها که متعلق به یک جریان معلوم الحال اند ، با این تیترها به استقبال انتخابات می روند؟ به نظر شما اینان چه چیز را هدف گرفته اند؟

بله، درست حدس زدید؛ اینان دنبال دلسردی و ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات هستند!عجیب اینکه این جریان مدعی است جریان رقیب ، دنبال مشارکت پایین است!؟

اما سئوال اینجاست که آیا کاهش فقر و بی سوادی ، جلوگیری از گرانی ها و موضوعاتی از این دست، از دریچه انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی اتفاق نمی افتد؟ پس چرا اینان با انتشار مطالب زرد و منفی ، مردم را دلسرد می کنند ؟ پاسخ روشن است. این رسانه ها با شگرد های رسانه ای خود، ما را دچار خطای ادراکی می کنند و بدین ترتیب تلاش دارند تا از این آب گل آلود ، ماهی سیاسی خودشان که همان ناکارآمد جلوه دادن رقیب و در نهایت نظام است را بگیرند و از این رهگذار بتوانند خود را اثبات نمایند!

برای این جریان ، نه مردم اهمیت دارند و نه کشور. چرا که اگر اهمیت داشت هیچگاه مردم را از آینده خود ناامید نمی کردند.

برچسب ها: انتخاباترسانه های خاص
نوشته‌ی بعدی
کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

گفتگو در مورد این post

آخرین اخبار

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

گشایش نمایشگاه گروهی ابرنگ «آذرنقش» در گالری ژینوس

گشایش نمایشگاه گروهی ابرنگ «آذرنقش» در گالری ژینوس

«ادعای خبرساز یک درمانگر: درمان فوری سرماخوردگی و کرونا با طب سنتی»

«ادعای خبرساز یک درمانگر: درمان فوری سرماخوردگی و کرونا با طب سنتی»

سند سه‌نرخی شدن سوخت، قول‌های انتخاباتی را نقض کرد و خشم عمومی را برانگیخت.

سند سه‌نرخی شدن سوخت، قول‌های انتخاباتی را نقض کرد و خشم عمومی را برانگیخت.

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

نگار خبر

پایگاه خبری نگار همواره در تلاش بود تا بهترین مطالب رایج خبری را برای کابران خود در ایران و خارج از ایران تهیه نمایید!

دنبال کنید:

پیشنهادی

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

گشایش نمایشگاه گروهی ابرنگ «آذرنقش» در گالری ژینوس

گشایش نمایشگاه گروهی ابرنگ «آذرنقش» در گالری ژینوس

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • طبیعت و گردشگری
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنر
  • ورزشی
  • ویژه
  • خانه
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • گردشگری
  • فرهنگی و هنر
  • علم و فناوری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!