پشتیبانی
  • ورود
نگار خبر
Advertisement Banner
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
HealthNews
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

نگارخبر توسط نگارخبر
مارس 7, 2024
در ویژه
0
چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

یکی از شگردهای رسانه ها برای فریب مردم ، استفاده از شگرد خطای ادراکی است. در روزنامه های هم میهن، جمله و ستاره صبح بر خلاف سایر روزنامه های امروز که بیشتر به موضوع انتخابات پرداخته بودند، به موضوعاتی چون: فضای سرد زمستان، رابطه معنادار فقر و بی سوادی و همچنین اضطراب گرانی مرغ و تخم مرغ اشاره شده است!

به گزارش نگارخبر به نقل از بولتن نیوز، در اینکه رسانه ها باید مشکلات مردم را بیان کنند شکی نیست ، اما به راستی چرا در این ایام این رسانه ها که متعلق به یک جریان معلوم الحال اند ، با این تیترها به استقبال انتخابات می روند؟ به نظر شما اینان چه چیز را هدف گرفته اند؟

بله، درست حدس زدید؛ اینان دنبال دلسردی و ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات هستند!عجیب اینکه این جریان مدعی است جریان رقیب ، دنبال مشارکت پایین است!؟

اما سئوال اینجاست که آیا کاهش فقر و بی سوادی ، جلوگیری از گرانی ها و موضوعاتی از این دست، از دریچه انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی اتفاق نمی افتد؟ پس چرا اینان با انتشار مطالب زرد و منفی ، مردم را دلسرد می کنند ؟ پاسخ روشن است. این رسانه ها با شگرد های رسانه ای خود، ما را دچار خطای ادراکی می کنند و بدین ترتیب تلاش دارند تا از این آب گل آلود ، ماهی سیاسی خودشان که همان ناکارآمد جلوه دادن رقیب و در نهایت نظام است را بگیرند و از این رهگذار بتوانند خود را اثبات نمایند!

برای این جریان ، نه مردم اهمیت دارند و نه کشور. چرا که اگر اهمیت داشت هیچگاه مردم را از آینده خود ناامید نمی کردند.

برچسب ها: انتخاباترسانه های خاص
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

گفتگو در مورد این post

پیشنهادی

صدور مجوز ۲۰۲ تک آهنگ و ۱۳ آلبوم در دو هفته پایانی تیرماه

صدور مجوز ۲۰۲ تک آهنگ و ۱۳ آلبوم در دو هفته پایانی تیرماه

قبل 4 سال
حامی ورزشکاران ایرانی از مطالبات خود از باشگاه استقلال خوزستان پرده برداشت

حامی ورزشکاران ایرانی از مطالبات خود از باشگاه استقلال خوزستان پرده برداشت

قبل 3 سال

از دست ندهید!

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

می 11, 2025
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
نگار خبر

پایگاه خبری نگار همواره در تلاش بود تا بهترین مطالب رایج خبری را برای کابران خود در ایران و خارج از ایران تهیه نمایید!

دنبال کنید:

پیشنهادی

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

می 11, 2025
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سیاسی
  • طبیعت و گردشگری
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی
  • ویژه
  • درباره ما
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!