پشتیبانی
  • ورود
نگار خبر
Advertisement Banner
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
HealthNews
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

متقاعدسازی استراتژیک

نگارخبر توسط نگارخبر
ژانویه 8, 2024
در ویژه
0
متقاعدسازی استراتژیک

بعنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار سالها است روی بحث بازیابی و فروش کار می کنم.
به گزارش نگارخبر، اساسا معتقدم در هر دو مبحث ضعف بنیادی ما عدم اشراف به تکنیک‌های متقاعد سازی است.
در رابطه با متقاعد سازی صدها کتاب و مقاله به زیور طبع آراسته شده که همه در حای خود بسیار عالی هستند.
یک نشریه علمی به تازگی مطالعه نمودم که مطالعات یک پژوهش گسترده را بصورت خلاصه ارائه داده بود که در این رابطه می تواند بسیار راهگشا باشد.
گروهی از متخصصین بازاریابی، در سوپرمارکت‌ها به شیوه متفاوتی به سراغ مردم در فروشگاه ها و مراکز فروش رفتند.
شیوه آنها بسیار بدیع و خلاقانه بود آنها یک دسته از خریداران را با این پرسش ارزیابی نمودند.سوال آنها این بود که:
لطفا آدرس ایمیل و مشخصاًت خود را برای ارائه یک محصول جدید بما بدهید .
اما دسته دوم ابتدا با طرح یک سوال بسیار هوشمندانه مشتریان را به تفکر وادار می کردند.
سوال این بود آیا شما از آن دسته مشتریان باهوشی هستید که دنبال نوع آوری و تکنولوژی های پیشرفته جدید هستید.
و در ادامه از آنها درخواست مشخصاًت و ایمیل برای ارسال اطلاعات یک محصول جدید را می نمایند.

در این تخقیق گسترده که چند سال به طول انجامید پژوهشگران به نتیجه خیره کننده ایی دست یافتند که به شرح زیر است.

دسته نخست مشتریان حدود ۳۳ درصد مشتریان این پژوهش حاضر به نوشتن آدرس ایمیل خود شدند و در گروه دوم این پژوهش حدود بیش از، ۷۵ درصد…..
به نظر می رسد که متخصصان بازاریابی در گذشته فقط تصور می‌کردند که تنها راه متقاعد کردن مشتریان، ایجاد یک سلسه تغییرات در باور یا نگرش مشتریان بلقوه و بالفعل نسبت به یک رفتار(مانندخدمات یا محصول) است..
اما در علم نوین متقاعدسازی این مهم به اثابت رسیده است که بدون نیاز به ایجاد حتی کوچکترین تغییری چه در باورها و چه در نگرش های مشتریان در هر سطح و هر سن و سال و جنسی صرفا با پدید آوردن یک حالت تخصصی روان‌شناختی مخصوصا در ثانیه های طلایی در تصمیم‌گیری، می‌توان رفتار مشتریان احتمالی را به شدت دست خوش تحول عظیمی قرار داد.
این پژوهش ثابت می کند که در عین حال زمان مناسب در طرح یک سوال و بلافاصله سوال هوشمند دوم می تواند ما را در راه رسیدن به پاسخ مورد نظر یاری نماید.

دکتر مازیار میر مشاور کسب و کار

برچسب ها: تکنیک‌های متقاعد سازیدکتر مازیار میرمازیار میر مشاور حرفه ای کسب و کارمتقاعدسازی استراتژیکمشاور کسب و کار
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
سرلشکر رشید: در پاسخ و مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی، هیچ محدودیتی برای فرماندهان ایجاد نخواهیم کرد

سرلشکر رشید: در پاسخ و مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی، هیچ محدودیتی برای فرماندهان ایجاد نخواهیم کرد

گفتگو در مورد این post

پیشنهادی

حمید ناصر:فضای مجازی را مدیریت کنید

حمید ناصر:فضای مجازی را مدیریت کنید

قبل 2 سال
ادعای جنجالی آمریکا درباره مذاکرات وین

ادعای جنجالی آمریکا درباره مذاکرات وین

قبل 3 سال

از دست ندهید!

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
نگار خبر

پایگاه خبری نگار همواره در تلاش بود تا بهترین مطالب رایج خبری را برای کابران خود در ایران و خارج از ایران تهیه نمایید!

دنبال کنید:

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سیاسی
  • طبیعت و گردشگری
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی
  • ویژه
  • درباره ما
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!