پشتیبانی
  • ورود
نگار خبر
Advertisement Banner
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
HealthNews
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ملینا رحیمی مبدع فروش هوشمند و برندسازی نوین

نگارخبر توسط نگارخبر
می 8, 2024
در ویژه
0
ملینا رحیمی مبدع فروش هوشمند و برندسازی نوین

به گزارش نگارخبر، ملینا رحیمی از جمله بانوان نخبه و جوان و موفق صنعت فضای مجازی است که در قاب رسانه های خبری کشور قرار گرفت.

لطفا بیوگرافی خود را بفرمایید؟
ملینا رحیمی مدیریت آکادمی تخصصی ملینا رحیمی ، متولد سال 82 از تهران و نزدیک به هشت سالی می شود در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستم.

چطور شد وارد عرصه فضای مجازی و تولید محتوا شدید؟
من در سن 12 سالگی کارم ساخت دستبندهای مروارید برا فروش بود و از همان بچگی دوست داشتم مستقل فعالیت کنم و راه های مختلف را خیلی امتحان می کردم.

راه های مختلف که می گویید شامل چه مواردی بوده؟
کارهای پتینه روی ظروف، حضور در نمایشگاه‌های مختلف و کارهای دیگر که انجام داده بودم اما حین کار متوجه شدم یکسری افراد از فضای مجازی به خصوص اینستاگرام درآمد زیادی کسب می کنند و این در ذهن من شکل گرفت که برای محصولات دست ساز خودم پیج بزنم اما آن موقع باز هم موفق نبودم و پیج من را خیلی کسی نمی دید و احساس کردم یک جای کارم ایراد دارد.

چکار کردید؟
خلاء و نیاز را در آموزش دیدم به همین خاطر در زمینه تولید محتوا،فروش، انواع دوره های آموزشی، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ آموزش دیدم و برای خودم و کسب و کارهای مختلف پیج زدم و خداروشکر باعث رشد خیلی از کسب وکارها شدم و معتقدم آموزش دیدن در من متوقف نمی شود و در حال حاضر هم در حال آموزش دیدن هستم.

چقدر این علم و آموزش را گسترش داده اید؟
تا به امروز با بیش از صد کسب و کار همکاری داشتیم که در زمینه های مختلف فعالیت دارند که از تولید محتوا تا مبحث فروش و مباحث دیگر را به عهده گرفته ایم و در کنار آن بیش از پانصد دانشجو داریم که در دوره‌های ما شرکت داشته اند که پایه ای در حال آموزش هستند و همیشه به آن ها می گوییم صرفا روی یک شبکه اجتماعی تمرکز نکنند و در کنار اینستاگرام، وب سایت ،وارد کانال های تلگرامی، واتساپ، و سایر شبکه های ایرانی را داشته باشند.

تضمین فروش در کار شما وجود دارد؟
در مارکتینگ هیچ تضمینی وجود ندارد، و اگر من به شما تضمین بدهم نامعقول به نظر می رسد. تضمین ما نمونه کارها و رضایت مشتری است چرا که حدود 30 نفر در مجموعه ما در بخش های مختلف فعالیت و نظارت دارند.

رمز موفقیت یک بانوی جوان در عرصه فضای مجازی چیست؟
پشتکاری که هیچ وقت متوقف نشده است و راه های جدید را امتحان کرده است و من خیلی فرد معتقدی هستم از این جهت که در کاری که می خواهم شروع کنم ادامه دار است و باور به آن کار دارم.

چقدر به خلاقیت توجه داشته اید؟
خلاقیت در هر کاری به خصوص در کار ما بسیار موثر است و ما به واسطه خلاقیت جذب مشتری داریم.

عارضه یابی برند از جمله اقدامات اساسی آکادمی شما است، این واژه به چه معنا است؟
ما دو دسته مخاطب داریم، آن دسته از عزیزانی که می‌خواهند کارشان را از صفر شروع کنند و آن دسته از عزیزان که برند دارند حتی دارای برند مطرح اما از یک جایی انگار هنوز نقطه کور در کارشان وجود دارد و ما عارضه یابی برند و مشکلات را بررسی و برطرف می کنیم.

شما در قامت یک کارافرین هم هستید چه احساسی دارید؟
بله ما در حال حاضر نزدیک به 30 نفر کارمند داریم و پانصد دانشجو داریم که کاری کردیم خودشان کسب و کار راه بیندازند و این به طور یقین خوشحال کننده است.

حد و مرزی بین فضای مجازی و حقیقی است؟
هدف ما صرفا ورود کسب و کارهاب ه فضای مجازی نیست اما آمدن به سمت فضای مجازی از صمیم قلب آرزوی من برای هم سن و سالان خودم است. معتقدم در کنار فضای حقیقی باید فضای مجازی هم باشد تا هم فروش فرد هم موارد دیگر یک کسب و کار دیده شود.به طور مثال اگر معلمی وارد حوزه خقیقی و معلمی شده است می تواند در کنار تدریس به طور مجازی هم تدریس کند و درآمد خودر ا چند برابر افزایش دهد و این مزیت فضای مجازی است.

مشاوره قبل از شروع کار به چه صورت است؟
ما قبل از اینکه کار را شروع کنیم شرح حالی از کسب و کارها داریم که از طریق مصاحبه شروع می شود و پشتیبانی ها کاملا رایگان است و بعد از مراحل شناخت و مزیت های رقابتی به آن ها برنامه و نقشه راه و کارهایشان را انجام میدهیم.

شما عناوین محتلفی هم دارید. توضیح میدهید؟
من سعی کردم دوره ها و آموزش های اصولی و درستی ببینم ودوره های ام بی ای، دی بی ای و پست دی بی ای یا دکتری را گذرانده ام که بسیار به تکنیک های مدیریتی من کمک کرده است.

دید خیلی از مردم نسبت به برخی بلاگرهای امروزی دید مثبتی نیست، این دید نسبت به کار شما چگونه است؟
ما این نوع افراد را نه تنها برند بلکه ضد برند می دانیم و در حقیقت برند فرد خراب می شود، هدف ما هدفمند بودن و کیفیت کار برای مشتری است. صرفا دیده شدن فیک یا افزایش ممبر مهم نیست هدف کیفیت پکیج است.

در پایان چه صحبتی دارید؟
از خانواده ام و همسرم تشکر صمیمانه دارم که در این مسیر من را یاری کردند و در پایان به همه عزیزانم توصیه می کنم هیچ وقت کم نخواهند و به بهترین شکل زندگی کنند و این احساس خوشبختی و رضایت را داشته باشیم و به آن هدفی که در سر دارند باور عمیق داشته باشند. و در پایان خواهش من این است عزیزان رویا فروشی نداشته باشند و جلوه دادن کار را با واقعیت همراه کنند تا خدای ناکرده دنبال کننده ها بعدها افسرده نشوند . راه ارتباطی با ما پیج اینستاگرامی melina_raahimi می باشد.

برچسب ها: ملینا رحیمیملینا رحیمی برندسازی نوینملینا رحیمی دیجیتال مارکتینگ ALملینا رحیمی مبدع فروش هوشمندملینا رحیمی مشاور و کوچ حرفه ای
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
تعمیرات و نگهداری تاسیسات: مهم ترین اقدام درخصوص بهینه سازی انرژی وطول عمر زیرساخت ساختمان ها

تعمیرات و نگهداری تاسیسات: مهم ترین اقدام درخصوص بهینه سازی انرژی وطول عمر زیرساخت ساختمان ها

گفتگو در مورد این post

پیشنهادی

کاهش نرخ سرقت با کمک یک مخترع جوان

کاهش نرخ سرقت با کمک یک مخترع جوان

قبل 1 سال
متن طرح جدید نمایندگان برای شفافیت آرا

متن طرح جدید نمایندگان برای شفافیت آرا

قبل 4 سال

از دست ندهید!

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
نگار خبر

پایگاه خبری نگار همواره در تلاش بود تا بهترین مطالب رایج خبری را برای کابران خود در ایران و خارج از ایران تهیه نمایید!

دنبال کنید:

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سیاسی
  • طبیعت و گردشگری
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی
  • ویژه
  • درباره ما
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • گردشگری
  • فرهنگی
  • هنری
  • فناوری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد! استفاده فقط با ذکر منبع مجاز است!